Угода користувача
Дана Угода Користувача (далі - «Угода»), визначає умови відвідування і використання нашого сайту www.easyxpress.com.ua ( «Сайт»), а також для всієї Інформації, рекомендацій і послуг, що надаються Вам через Сайт.
ПРОЧИТАЙТЕ ЦЮ УГОДУ ПЕРЕД використанням нашого Сайту.
Угода має на увазі повну згоду і розуміння Сторін щодо його предмета і скасовує всі попередні його висновком переговори, обговорення і домовленості між ними. Жодна із Сторін не пов'язана ніякими зобов'язаннями, умовами, гарантіями, обіцянками, визначеннями, іншими, ніж прямо зазначеними в Угоді.
Ця Угода є юридично зобов'язуючим договором між Сторонами і регламентує використання Клієнтом послуг Виконавця.Вашим контрагентом виступає International Forwarding Group LLC, країна реєстрації Грузія (надалі "Виконавець").
1. Предмет угоди користувача
1.1. Виконавець зобов'язується організувати і здійснити доставку товару в Україну, придбаного Клієнтом самостійно в інтернет-магазинах або аукціонах США, а так само будь-яких інших поштових відправлень, які були отримані на ім'я Клієнта. Клієнт зобов'язується своєчасно оплатити надані йому послуги згідно з умовами цієї Угоди.
1.2. Датою укладення Угоди і моментом повного і беззаперечного прийняття Клієнтом умов цієї Угоди є дата реєстрації Клієнта на сайті www.easyxpress.com.ua.
1.3. Реєстрація на сайті www.easyxpress.com.ua абсолютно безкоштовна і добровільна.
1.4. Якщо Клієнт не згоден хоча б з одним з пунктів Угоди, то він не має права користуватися Послугами Виконавця.
2.1. Виконавець надає Клієнту унікальну поштову адресу в США, з метою використання його для доставки посилок з товарами, які Клієнт придбав самостійно в інтернет-магазинах або аукціонах, а так само для будь-яких інших поштових відправлень від третіх осіб.
2.2. Виконавець організовує доставку посилок з США в Україну згідно із заявленими термінами і тарифами, а також замовленням додаткових послуг.
2.3. Послуги вважаються повністю зробленими Виконавцем з моменту отримання Посилки Клієнтом будь-яким способом (на складі Виконавця, у відділенні кур'єрської служби або за адресою в Україні).
2.4. Для надання послуг Виконавець має право без згоди Клієнта залучати третіх осіб: поштові, кур'єрські служби і т.д.
2.5. Виконавець інформує Клієнта про етапи проходження посилки шляхом e-mail повідомлень, а також надає консультаційні послуги (по телефону або e-mail) в сфері інтернет-шопінгу і з інших організаційних питань.
2.6. Клієнт повідомлений і не заперечує проти того, що Виконавець має право здійснювати звукозапис телефонних дзвінків між співробітниками Виконавця і Клієнтом.
3.1. Клієнт реєструється на сайті www.easyxpress.com.ua і отримує унікальну поштову адресу. Також Клієнту присвоюється персональний 5ти-значний номер (номер «особистого кабінету»).
3.2. У своєму профілі на сайті Клієнт самостійно вказує особисті дані, а також вибирає сервіси:
3.2.1 вибір підписки на e-mail розсилки і повідомлення (новини, повідомлення про зміну статусів)
3.2.2. вибір додаткових послуг, які включаються за замовчуванням (послуга гарантування, поділ, вийняти інвойс, перепакувати і т.д.)
3.2.3. дані одержувачів (ПІБ, адреса, телефон)
3.2.4. дані для кур'єрської доставки по Україні (адреса, одержувач, телефон) (при необхідності)
3.3. Клієнт самостійно оформлює замовлення товару на сайті інтернет - магазину, який надає послуги доставки на території США, попередньо самостійно оцінивши якість, параметри і характеристики товару, уточнивши у продавця всі необхідні деталі (відповідність упаковки, терміни придатності і т.д.), а також оплачує його.
3.4. При оформленні замовлення в інтернет-магазині, Клієнт вказує надану йому Виконавцем унікальну поштову адресу в якості адреси доставки.
3.5. Після того, як Клієнт отримав від інтернет-магазину код відстеження (Tracking code), він реєструє нову посилку в своєму профілі, при цьому вказуючи дані:
3.5.1. код відстеження кур'єрської компанії (його можна перевірити або на офіційному сайті перевізника, або на універсальному сайті, наприклад www.packagemapping.com)
3.5.2. дані для митної декларації: тип товару (вибирається зі списку або вноситися вручну), вартість товару.
3.5.3. тип товару і назву магазину
3.5.4. вибір додаткових послуг для цієї посилки (послуга гарантування, перепакувати, розділити і т.д.)
3.5.5. ВАЖЛИВО! додаткові послуги надаються тільки на посилки з трек номером, які були зареєстровані в особистому кабінеті із зазначенням типу товару і вартості до того, як прийшла на склад в США. Якщо посилка прийшла на склад не з тим трек номером, який вказав клієнт, компанія не несе відповідальність за надання обраних додаткових послуг клієнтом.
З більш детальними правилами реєстрації нової посилки Клієнт може ознайомитися на сторінці «Допомога» в особистому кабінеті.
3.6. У разі, якщо Клієнту необхідні інші додаткові послуги, які не вказані в особистому кабінеті (повернення товару та ін.) Клієнт зобов'язаний заздалегідь (до моменту отримання посилки на склад в США) повідомити про це Виконавця в письмовій формі (по e-mail), повідомити всю необхідну інформацію (трекінг-номер посилки, номер особового кабінету та ін.) і узгодити всі умови надання цих послуг.
3.7. З моменту надходження посилки на склад в США, протягом 3х робочих днів, Клієнт отримує e-mail повідомлення про статус посилки, а також може відслідковувати зміну статусу в своєму профілі.
3.8. Всі посилки, які надійшли на склад в США в порядку черги, за замовчуванням, оформляються на відправку найближчим рейсом, кожна посилка - під своїм трек-номером, під яким вона була зареєстрована в системі Виконавця.
3.9. Якщо на склад в США надійшла посилка, яку клієнт не зареєстрував, то вона оформлюється на відправку відразу. Але вказується середня вартість товару нашими співробітниками (на підставі даних інтернет-магазинів США). Посилка автоматично оформлюється на авіа відправлення.
3.10. Терміни доставки посилок з США в Україну становлять: 4-6 робочих днів (авіадоставка), 5 тижнів (доставка морем), 20-30 робочих днів (економ доставка) з дати її відправлення зі складу в США, за умови, що посилка була своєчасно зареєстрована, всі дані достовірні і вказані в повному обсязі, вона не містить заборонених до доставки товарів, дані на етикетці відповідають даним в профілі Клієнта і що вартість посилки не перевищує митний ліміт і не буде потрібно розмитнення.
3.11. Для успішного проходження митного контролю, Клієнт повинен, на вимогу Виконавця, надати необхідні дані і документи протягом однієї доби з моменту запиту з нашого боку (інвойс на товар, підтвердження оплати, документи одержувача і т.д.).
3.12. У разі нарахування мита, Клієнт повинен сплатити його і надати Виконавцю підтверджуючий документ про сплату, не пізніше 7-10 робочих днів з моменту повідомлення.
3.13. У разі, якщо Клієнт в зазначені терміни не надає документи, не сплачує мито або відмовляється від посилки, яка знаходиться на пункті митного контролю, то Виконавець має право прийняти рішення про утилізацію посилки або повернення її на склад в США за рахунок Клієнта.
3.14. Вся інформація про вартість послуг відображається в особистому кабінеті Клієнта.
3.15. Термін безкоштовного зберігання посилок на складі становить 30 днів з дати прибуття посилки. Виконавець не несе відповідальність за збереження посилки, і має право розпоряджатися нею на власний розсуд (утилізувати, використовувати для погашення заборгованості Клієнта, тощо) без будь-якого повідомлення Клієнта.
3.16. Відправка по Україні або Києву здійснюється протягом 2-5 робочих днів з дати прибуття посилок на склад до Києва, після того, як послуги Виконавця сплачені (за винятком, якщо оплата проводиться післяплатою) і послуга доставки замовлена Клієнтом в особистому кабінеті на сайті Виконавця .
3.17. Замовляючи послугу кур'єрської доставки, Клієнт в спеціальній формі на сайті вибирає або вносить нові дані одержувача (адреса, ПІБ, контактний телефон), а також вказує розмір заявленої вартості посилки. Якщо дана форма не доступна, то Виконавець бере від Клієнта інформацію по e-mail.
3.18. За замовчуванням, якщо клієнт не вказав іншу інформацію, посилка декларується за мінімальною оціночної вартості кур'єрської компанії, яка здійснює доставку на території України. Заявлена вартість - це сума, яку Клієнту виплачує кур'єрській компанії в разі настання страхового випадку (втрати або пошкодження посилки). Згідно з тарифами кур'єрської компанії клієнт оплачує % від цієї суми, при оформленні вантажу на доставку.
3.19. Видача посилки Клієнту здійснюється за умови пред'явлення документа, що засвідчує його особу (паспорт, посвідчення водія).
3.20. Видача посилки третій особі здійснюється на підставі довіреності листа, відправленого Клієнтом з електронної пошти, вказаної ним в Особистому кабінеті, або дзвінка, здійсненого з номеру телефону, зазначеного в Особистому кабінеті Кліента. Оформленого належним чином (під довіреністю ми маємо на увазі імейл або запис дзвінка)
3.21. Видається посилка Клієнту після повної оплати послуг Виконавця з урахуванням п.3.14 цієї Угоди.
3.22. Належним підтвердженням відмови Клієнта від отримання посилки є лист Клієнта на електронну пошту Виконавця або запис телефонного дзвінка.
4.1. Щоб скористатися послугою гарантування, Клієнт повинен вибрати її при реєстрації нової посилки в своєму особистому кабінеті. Замовити дану послугу можна тільки в момент реєстрації посилки.
4.2. Послугою гарантування покривається захист посилки від зовнішніх пошкоджень або втрати.
4.3. Послуга не включає в себе перевірку товарів на працездатність з витяганням їх з коробки.
4.4. Послуга гарантування не покриває ризики пошкодження наступних типів посилок:
a. на які під час реєстрації не була обрана послуга гарантування
b. відправлених приватною особою;
c. придбаних на eBay або інших аукціонах;
d. посилки без належної упаковки і маркування (не герметично упаковані, не маркований крихкий товар і т.д.). Виконавець не несе відповідальності за відповідну упаковку посилок Клієнта;
e. містять відремонтовані і старі товари;
f. посилок, які прибули в США без номерів відстеження і яким було присвоєно автоматично згенерований системою Виконавця трекінг-номер.
4.5. Послуга гарантування не покриває ризики втрати наступних типів посилок:
a. на які під час реєстрації не була обрана послуга гарантування
b. які не були зареєстровані в системі Виконавця згідно з пунктом 3.5.
c. посилок, які прибули на склад в США без номерів відстеження і яким при відправці в Україну було присвоєно згенерований системою Виконавця трекінг-номер.
4.6. У разі часткового пошкодження вмісту, але за умови, що посилка не має видимих, відповідних слідів зовнішніх пошкоджень, вона не підлягає відшкодуванню за послугою гарантування.
4.7. Тариф на послугу гарантування заявлений на сайті Виконавця в розділі Вартість послуг. Ця сума буде врахована в рахунку-фактурі на оплату послуг з доставки або окремо.
4.8. Сума відшкодування за послугою гарантування обмежена вартістю товару, яка відображена в документах, що підтверджують його покупку (рахунок-фактура / інвойс від інтернет-магазину), але не перевищує суму, задекларовану Клієнтом.
4.9. Для отримання відшкодування за послугою гарантування в разі пошкодження товару або втраті, Клієнту необхідно надати документ (інвойс), що підтверджує здійснення його покупки в магазині разом з трекінг-номером поштової служби США.
4.10. Послуга гарантування за замовчуванням включена для всіх посилок на суму $ 60, тобто, якщо дана послуга не була обрана Клієнтом в момент реєстрації посилки, то, в разі настання страхового випадку за договором відшкодування буде компенсовано максимум $ 60, але не більше заявленої вартості ( пункт 4.8.)
4.11. Якщо посилка була загублена або пошкоджена, виплата відшкодування за послугою гарантування буде здійснена не пізніше 30 календарних днів з дня подачі Клієнтом претензії і тільки після оплати Клієнтом всіх послуг Виконавцю, включаючи послугу гарантування.
4.12. Якщо Клієнту за Договором відшкодування компенсується повна вартість посилки, Клієнт повертає її Виконавцю.
4.13. Для отримання відшкодування за послугою гарантування в разі пропажі посилки, обов'язковим є своєчасне додавання трекінг-номера в особистий кабінет Клієнта на сайті www.easyxpress.com.ua разом з активацією послуги гарантування до прибуття посилки на склад в США. Підтвердженням доставки є відображення трек-коду посилки в системі компанії. Перевірити факт доставки можна на офіційних сайтах перевізників або на сайті www.packagetrackr.com.
4.14. Виплата відшкодування за послугою гарантування проводиться після підписання Сторонами Договору про відшкодування шкоди і на умовах, прописаних в ньому.
4.15. Вартість товару за Договором відшкодування розраховується за курсом НБУ на дату прибуття Посилки на склад в Україні.
5.1. До перевезення не приймаються товари, заборонені до пересилання у міжнародних поштових відправленнях, товари, заборонені до авіа-перевезень і товари, експорт з США / імпорт в Україну яких заборонений законодавством.
5.2. Митний Кодекс України (гл.36, ст. 234) регулює вартість товару (еквівалент 150 євро) і умови, при яких він не обкладається митом. В іншому випадку, посилка буде підлягати митному оформленню та додатковій платі, що визначається законодавством України.
5.3. Максимально допустима вага однієї посилки становить 30 кг. для авіа, 50 для моря. Відправлення посилок вагою понад 50 кг. здійснюється виключно за попереднім погодженням з Виконавцем.
5.4. У своєму особистому кабінеті Клієнт може зареєструвати кілька Одержувачів, одночасно на кількох Одержувачів оформляти посилки і змінювати їх при необхідності.
6.1. Дійсні тарифи на всі послуги Виконавця (доставка, зберігання і т.д.) і правила розрахунку вартості (мінімальна розрахункова вага, об'ємна вага і т.д.) заявлені на сайті www.easyxpress.com.ua. Тариф фіксований в доларах США.
6.2. Вартість послуг розраховується за чинним тарифом, в доларах США або гривневому еквіваленті, за середнім курсом продажу для карт ПриватБанку на дату оплати посилки (джерело - https://privatbank.ua/). Якщо Клієнт замовив послугу доставки післяплатою - то на момент оформлення послуги доставки через особистий кабінет.
6.3. Розрахунок вартості проводиться за вагою посилки в тому вигляді, в якому вона відправлена зі складу в США, тобто з урахуванням ваги упаковки
6.4. Вартість доставки на склад кур'єра або за адресою Клієнта регламентується умовами кур'єрських служб.
6.5. У разі виникнення заборгованості Клієнта перед Виконавцем, видача посилки здійснюється виключно після повного погашення заборгованості, що виникла.
6.6. Клієнт зобов'язаний сплатити рахунок-фактуру і додаткові витрати, в разі їх виникнення, понесені Виконавцем, протягом 30 днів з моменту прибуття посилки в Украіну.
6.7. Способи оплати послуг:
6.7.1. післяплатою;
6.7.2. готівкова або безготівкова оплата в офісі Виконавця в разі самовивозу;
6.7.3. з балансового рахунку Клієнта (балансовий рахунок - це віртуальний рахунок Клієнта на сайті www.easyxpress.com.ua).
6.7.4. онлайн оплата на сайті www.easyxpress.com.ua за допомогою банківських карт;
6.8. Взаєморозрахунки між Сторонами проводяться:
6.8.1. при оплаті послуг відповідно до пунктів 6.7.1.-6.7.2 - в національній валюті (гривня).
6.8.2. при оплаті послуг згідно з пунктом 6.7.3. - 6.7.4. - в доларах США, за курсом конвертації банку Клієнта.
6.9. Всі грошові кошти, які були зараховані на балансовий рахунок Клієнта, можуть бути використані для оплати послуг Виконавця і не підлягають видачі готівкою або перерахунку на карту. Лише, як виняток, приймаються до розгляду заяви на повернення коштів протягом 30 календарних днів, з моменту поповнення і тільки на той банк, з якого здійснений платіж, по курсу списання в той день, надавши пакет документів.
7.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цієї Угоди в порядку, передбаченому цією Угодою та чинним законодавством України.
7.2. Відповідальність Клієнта:
7.2.1. Клієнт несе відповідальність за надання достовірної інформації про себе (ПІБ, адресу доставки і т.д.), своїх одержувачів, а також посилках (опис товару, вартість товару, лейбли і адреси повернення з території США і т.д.).
7.2.2. Клієнт несе відповідальність за відповідність товару, що купується, умов доставки поштової служби, чинному законодавству України і США, в тому числі, Митного кодексу України, експортним вимогам США, і, що товар не ставитися до групи заборонених товарів до перевезення за міжнародними правилами, не є забороненим для вивезення з США і не підлягає спеціальному ліцензуванню для експорту, що товар не буде експортований з України і не потрапить в регіон Криму, або в країни, організації або регіони, які підлягають ембарго США або до осіб, які входять в чорний список служб США або мають національність країн які підлягають ембарго США.
Також клієнт несе відповідальність за те, що товар не буде використаний в кінцевих цілях, які можуть викликати необхідність експортного ліцензування. Наприклад, створення хімічної, біологічної або ядерної зброї, або коштів їх перевезення, і т.д.
7.2.3. Клієнт несе відповідальність за вибір продавця (інтернет-магазин або приватна особа), вибір товару, його оплату (пункти 3.3-3.4)
7.2.4. Клієнт несе відповідальність за своєчасність надання всієї необхідної інформації Виконавцю, щоб останній міг надати свої послуги в повному обсязі і відповідної якості (пункти 3.5-3.6, 3.11-3.12)
7.2.5. У разі порушень Клієнтом умов цього договору (в тому числі, несплата митних зборів, ненадання необхідної інформації, відмова від отримання посилки незалежно від причин і т. П.), Які спричинили за собою виникнення у Виконавця додаткових витрат і / або збитків, Виконавець зобов'язується відшкодувати такі додаткові витрати і / або збитки в повному обсязі.
7.2.6. Клієнт несе відповідальність в розмірі виставленого мита в разі, якщо він користується послугами інших кур'єрських компаній і його посилки зайшли на митний пункт одночасно з вантажем, який доставляє Виконавець і посилки об'єднали.
7.2.7. Клієнт несе відповідальність за несвоєчасну оплату наданих послуг, протягом 30 календарних днів після прибуття вантажу на склад в Україну (відповідно до п. 3.15 і 6.6.)
7.3. Відповідальність Виконавця:
7.3.1. Виконавець не несе відповідальність за дії третіх осіб і суміжних служб, які використовуються для надання послуг Клієнту, але не належать Виконавцю: митниця, банки, поштові та кур'єрські служби, інтернет-провайдери, e-mail-сервіси, платіжні системи і т.д.
7.3.2. Виконавець не несе відповідальність за терміни доставки і якість доставки товару від відправника на склад Виконавцю на території США. Також не несе відповідальність, якщо кур'єр не доставив посилку на склад Виконавця в США.
7.3.3. Виконавець не несе відповідальність за якість і докомплектацію отриманих на свій склад товарів, а також не забезпечує гарантією товари, придбані Клієнтом.
7.3.4. Виконавець не перевіряє товар, отриманий від продавця, на відповідність заявленим продавцем характеристикам і в разі помилки продавця не несе відповідальність за невідповідність товару опису на сайті продавця. Виняток становлять випадки, коли така послуга була замовлена Клієнтом додатково.
7.3.5. Виконавець не несе відповідальність за посилки, в разі, якщо Клієнт вказав неповну або недостовірну інформацію (пункти 3.4.-3.6.): Відсутність опису товару, не зазначена або свідомо занижена вартість товару і т.д.
7.3.6. Виконавець не несе відповідальність за наповнення посилок, дії або бездіяльність відправника, в тому числі, але, не обмежуючи: товар висланий з затримкою; товар висланий, але не відповідає опису; товар не робочий (хоча заявлений як робочий); товар взагалі не висланий (випадки шахрайства).
7.3.7. Виконавець не несе відповідальність за дії митної служби України або інших уповноважених органів у випадках порушення Клієнтом умов Угоди: вказівки завідомо неправдивої інформації про товар, замовлення заборонених до перевезення товарів і т.п.
7.3.8. Виконавець не несе відповідальність за перевезення посилок з США в Україну, якщо адреса в США вказано неправильно, з помилкою або зазначений не повністю, будь то з вини Клієнта або відправника.
7.3.9. Виконавець не несе відповідальність за пошкоджений товар всередині посилки, якщо посилка була доставлена без відповідних зовнішніх пошкоджень упаковки.
7.3.10. Виконавець не несе відповідальність за дотримання температурного режиму при транспортуванні посилок.
7.3.11. Виконавець не несе відповідальності за збитки в результаті використання (або неможливості використання) електронних засобів зв'язку web-сайту, в тому числі за збитки, пов'язані з невиконанням або затримками в наданні зв'язку, перехопленням або використанням електронних повідомлень третіми особами або комп'ютерних програм, які використовуються в області електронних комунікацій і передачі вірусів.
7.3.12. Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки, що виникли в результаті використання або неможливості використання сайту, в тому числі за збитки, завдані вірусними програмами або будь-якою неточністю інформації, що міститься на сайті, якщо така шкода не є результатом навмисних неналежних дій з боку Виконавця.
7.3.13. Виконавець не несе відповідальність за пошкоджений товар всередині посилки, якщо відправник не забезпечив відповідну упаковку або герметичність посилки.
7.3.14. Виконавець не несе відповідальність за злом пошти Клієнта, особистого кабінету, акаунтів і т.п., а також за використання телефону Клієнта третіми особами.
8.1. Обов'язки Клієнта:
8.1.1. Клієнт зобов'язується самостійно знайомитися з текстом цієї Угоди, перевіряти наявність змін в Угоді та його додатках.
8.1.2. Клієнт зобов'язаний ознайомитися з умовами надання послуг на сайті Виконавця: тарифи, коротке керівництво, список заборонених до перевезення товарів і т.д., а також дотримуватися їх.
8.1.3. Клієнт зобов'язується своєчасно забезпечувати Виконавця всією необхідною інформацією (трекінг-номер, додаткові послуги) для виконання необхідного обслуговування. При нестачі необхідної інформації Виконавець залишає за собою право не надавати обслуговування Клієнту.
8.1.4. Клієнт зобов'язується своєчасно оплачувати рахунки і відшкодовувати витрати, пов'язані з наданим йому з боку Виконавця обслуговуванням на умовах цієї Угоди. Виконавець не виробляє обслуговування Клієнта в разі, якщо наданих Клієнтом коштів недостатньо для надання Послуг.
8.1.5. Клієнт підтверджує і гарантує, що не буде залучати Виконавця відповідачем або третьою особою за будь-яким суперечкам, що виникли через будь-яких зобов'язань і витрат, пов'язаних із шкодою, завданою Клієнту в результаті дії третіх осіб, включаючи, але не обмежуючись відправником товару і поштовими службами.
8.1.6. Якщо товар вже доставлений на склад в Україні, Клієнт зобов'язаний сплатити послуги Виконавця в повному обсязі і, в разі необхідності, самостійно оформляти повернення товару продавцю в США за допомогою інших кур'єрських компаній і за свій рахунок.
8.1.7. У разі замовлення послуги кур'єрської доставки, Клієнт зобов'язаний при отриманні товару за адресою або в пункті видачі, перевірити цілісність упаковки, а також цілісність і комплектацію вмісту посилки до підписання накладної. У разі, якщо цілісність порушена або комплектація не повна, Клієнт зобов'язаний оформити претензію безпосередньо в пункті видачі або при кур'єрі.
8.2. Права Клієнта:
8.2.1 Клієнт має право вимагати від Виконавця належного надання послуг відповідно до цієї Угоди.
8.3. Обов'язки Виконавця:
8.3.1. Виконавець зобов'язаний виконувати умови цієї Угоди і відповідно до неї надавати послуги Клієнту, за умови, що запит Клієнта не суперечить правилам, вимогам і обмеженням, передбаченими цією Угодою та чинним законодавством США та України.
8.4. Права Виконавця:
8.4.1. Приймаючи ці Угоди Користувача, Клієнт погоджується захищати Виконавця і його посадових осіб, директорів від і проти всіх претензій, витрат, збитків, зобов'язань і витрат (включаючи судові витрати і витрати), що виникають у зв'язку з:
a. порушенням однієї з умов цієї Угоди користувача або будь-якого чинного законодавства, не наведених у цьому документі;
b. порушенням прав третіх осіб;
c. порушенням Клієнтом законодавства України або США, в тому числі, але не виключно вказівку Клієнтом недостовірної інформації (щодо вмісту посилки, наявність в посилці товарів, заборонених до пересилання).
8.4.2. Виконавець має право перепакувати Посилку з метою зменшення ваги і / або збереження цілісності Посилки, а також розкривати Посилку на будь-якому етапі її проходження з метою перевірки вмісту на відповідність вимогам пункту 5.1.
8.4.3. Виконавець має право від імені Клієнта здійснювати митне оформлення товарів і з цією метою надавати його персональні дані і документи митним та іншим державним органам, а також третім особам, яких Виконавець залучає з метою надання послуг.
8.4.4. Виконавець має право відмовити Клієнту в наданні Послуг після отримання оплати в разі:
a. якщо товар не відповідає умовам доставки поштової служби, Митного кодексу України, списку заборонених до перевезення посилок, інших умов, про які Виконавець заявив на своєму сайті.
b. у Виконавця є сумніви в достовірності і легітимності відомостей, наданих Клієнтом.
8.4.5. Виконавець має право використовувати послуги третіх осіб з метою надання послуг.
8.5. Якщо Клієнт надає про себе невірну інформацію або у Виконавця є серйозні підстави вважати, що надана Клієнтом інформація невірна, неповна або неточна, Виконавець має право вимагати від Клієнта документи, що підтверджують особу останнього.Також документи, що підтверджують особу третіх осіб, якщо такі фігурують в покупці товару. Документи, що підтверджують покупку і оплату товару.
8.6. Виконавець має право використовувати для погашення існуючої заборгованості та / або збитків завданих Виконавцю Клієнтом, посилки, які приходять на ім'я Клієнта та / або кошти на балансовому рахунку Клієнта.
9.1. Претензії Клієнта приймаються в письмовому вигляді в термін не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту виникнення претензій.
9.2. Моментом виникнення претензій вважається:
9.2.2. для випадків втрати:
a. якщо офіційні перевізники підтверджують доставку посилки на склад Виконавця в США (п. 4.11 розділу Послуга гарантування), але Клієнт протягом 14 днів не одержав повідомлення по електронній пошті і в особистому кабінеті не змінився статус посилки на «доставлена на склад в США»;
b. якщо протягом 3х тижнів з моменту доставки посилки на склад в США статус посилки не змінюється на «відправлена з США»;
c. якщо протягом 6-ти тижнів з моменту відправлення зі складу в США статус посилки не змінюється на «готова до видачі»;
9.2.3. для випадків пошкодження:
a. при отриманні посилки в разі самовивозу;
b. протягом дня, в разі доставки кур'єрськими службами.
9.3. Виконавець в термін не більше 30 робочих днів з моменту подачі претензії може проводити внутрішнє розслідування інциденту. Без оформлення письмової претензії Виконавець не несе відповідальності за терміни її розгляду.
10.1. У разі виникнення розбіжностей і суперечок, пов'язаних з виконанням умов цієї Угоди, Сторони вирішують їх шляхом переговорів. Якщо суперечки не будуть вирішені шляхом переговорів, спори підлягають вирішенню в порядку, встановленому законодавством України. У разі виникнення неврегульованих претензій між сторонами, кожна з них може захищати свої порушені права в порядку, встановленому законодавством України.
10.2. У разі, якщо Клієнт не реєструє посилки згідно з пунктом 8.1.6., То посилки автоматично оформляються на відправку з США в Україну. В цьому випадку Виконавець не несе відповідальність за коректне проходження митниці і не приймає від Клієнта рекламації.
10.3. З усіх інших питань, не передбачених цією Угодою, Сторони керуються матеріальним правом України.
11.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, що виникли після укладення Угоди в результаті подій надзвичайного характеру, які учасник не міг ні передбачити, ні запобігти розумними заходами (форс-мажор). До таких подій надзвичайного характеру відносяться: повінь, пожежа, землетрус, вибух, шторм, епідемія і інші явища природи, а також війна або військові дії і т.п. Даний пункт стосується всіх країн на шляху проходження посилки.
11.2. Сторони не несуть відповідальності за будь-які збитки, включаючи збитки, а також витрати, пов'язані з претензіями або вимогами третіх осіб, які можуть виникнути в результаті обставин непереборної сили.
11.3. У разі форс-мажорних обставин встановлені терміни по виконанню зобов'язань, зазначених в Угоді, переносяться на термін, протягом якого діють ці форс-мажорні обставини.
12.1. Датою укладення Угоди і моментом повного і беззаперечного прийняття Клієнтом умов цієї Угоди є дата реєстрації Клієнта на сайті www.easyxpress.com.ua.
12.2. Угода може бути змінена Виконавцем без будь-якого спеціального повідомлення. Єдино правильна версія Угоди розміщена за адресою www.easyxpress.com.ua/ru/usloviya-obsluzhivaniya. Продовження користування Послугами після зміни поточних умов Угоди, яке буде розміщено на сайті Виконавця, буде розглядатися як згоду Клієнта з внесеними змінами та доповненнями.
12.3. Поточна Угода, розміщена на сайті Виконавця, скасовує дію попередньої.
12.4. Виконавець має право в односторонньому порядку припинити надання всіх Послуг при порушенні Клієнтом будь-якої з умов цієї Угоди.
12.5. Якщо Клієнт надає про себе невірну інформацію або у Виконавця є серйозні підстави вважати, що надана Клієнтом інформація невірна, неповна або неточна, Виконавець має право відмовити Клієнту у використанні своїх Послуг, повністю або частково.
12.6. Виконавець має право припинити надання Послуг при нанесенні Клієнтом шкоди Виконавцю або третім особам шляхом непрямого порушення умов цієї Угоди.
12.7. Виконавець не несе відповідальності за повідомлення або не повідомлення будь-яких третіх сторін про припинення дії Угоди та за можливі наслідки, що виникли в результаті такого попередження або його відсутності.
13.1. Недійсність будь-якого пункту цієї Угоди не впливає на дійсність інших положень.
13.2. Якщо одне з положень цієї Угоди є недійсним, або неприйнятне в даних обставинах, замість цього положення сторони застосовують інше, яке є прийнятним, враховує всі обставини і максимально відповідає положенням та умовам цієї Угоди.
14.1. Укладаючи цю Угоду Клієнт підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений і погоджується з її умовами, а також, в разі, якщо Клієнт є фізичною особою, дає дозвіл на обробку Виконавцю своїх персональних даних з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Угоди, а також протягом наступних трьох років після закінчення його дії. Знищення персональних даних є підставою для розірвання договору і виконується на підставі письмового (паперової) заяви Клієнта. В такому випадку, Угода розривається з дати, зазначеної у відповідному повідомленні Виконавця. Крім цього, укладенням цієї Угоди, Клієнт підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», про цілі збору даних.